perjantai 23. maaliskuuta 2012

#100

Tänään vietän vapaapäivää, ja maanantaina myös. Otin Oulaisten reissun takia pidennetyn viikonlopun, jotta on kunnolla aikaa sekä valmistautua että palautua. Kaikennäköiset bilettämispalautumiset tuntuu nykysin kestävän vähän pidempään, saati sitten ne ajomatkat vielä päälle.
Kaverini kissafoorumilta on myös Oulaisissa lauantaina, joten toivon että ihana Heli pääsee myös Medusaan, ois niin superkiva nähdä :)
 
Olin eilen niin älyttömän väsynyt kun kotiuduin töistä ja asioilta, että jouduin perumaan treffit Anyan kanssa :( Käytiin Maken kanssa ostamassa uusi parvekekalustesetti Jyskistä (tosin samanlainen kuin meillä oli). Talvella meiltä hajosi toinen parveketuoli, ja Hanne ja Ville kaipaavat partsille uutta pöytää, joten tehtiin niin, että ostettiin yhteiseksi koko setti, me otetaan tuolit ja viedään pöytä Oulaisiin :) Uusien tuolien ansiosta päätin siivota parvekkeen oikeen kunnolla, siellä ei oo ees imuroitu sitten viime syksyn, ja kaikki syksyn ja talven aikana hyvinvoineet kukat olivat nyt jo kuihtuneet ja kamalan näköisiä. Sen jälkeen vaan olin ja löhösin tekemättä mitään, kun väsytti niin kamalasti. Taisin ottaa pienet torkutkin. Loppuilta menikin musiikkitiedostoja järjestellessä, uudelleen nimetessä ja kansitaiteita etsiessä... Inhottaa olla perfektionisti tommosessakin asiassa, kun aikaa menee niin saatanan kauan. Sitten on silmät ristissä eikä osaa enää kirjoittaakaan.

Tänään mun piti nukkua vapiksen kunniaksi pitkään, mutta heräsin jo vähän yli kahdeksan siihen kun Make tuli kotiin. Se kävi heti aamusta viemässä auton korjaamolle, ja nyt se lähti hakemaan sitä takaisin. Bye bye 460€...
Tänään on pakko pitää jonkinlainen siivouspäivä, kun äiti ja Reiska tulevat huomenna tänne. Huomenna lähdetään joskus kahdeksan aikoihin aamulla ajamaan, että ollaan perillä mahdollisimman aikasin. Ootan kyllä kieltämättä innoissani :)

Töissä virkattuja kännykkäpussukoita

Vein tuossa tänään puhtaita pyykkejä vaatehuoneeseen, ja ylähyllyltä oli pudonnut pari pientä muovipussia, joissa oon säilyttänyt rintsikoita, jotka ovat joko jääneet mulle liian pieniksi, tai olleet sellaisia jo ostohetkellä. Yhdessä vaiheessa mulla oli vimma ostella kauniita ja mulle sopivan mallisia rintsikoita sovittamatta niitä, ja ottaa vain sitä kokoa mitä yleensä käytin. No se ei tieteskään ollut hyvä idea, sillä yleensä ne osoittautuivat ympärysmitaltaan liian pieniksi. Rintsikoissahan paljon myös merkitsee se, kuinka paljon ne joustavat. Osa noista oli kuitenkin niin kauniita etten raaskinut myydä niitä pois, ja ne jäivät odottelemaan auvoisempia aikoja. Hyvä niin, sillä päätin nyt kokeilla kaikkia niitä liian pieniä rintsikoita päälleni, ja niinpä sain ottaa niistä käyttöön kahdet :) Kolmannetkin olivat ihan siinä hilkulla, joten en laittanut niitä enää takaisin pussukkaan. Vieläkin auvoisempia aikoja jäi odottamaan kaiketi neljät liivit, mutta oon erityisen innoissani esim. yksistä H&M:stä ostetuista punamustista rintsikoista, joissa on siis mustaa pitsiä. Ne olivat jo silloin ostettaessa liian kireät, mutta koska olivat ainoat oikeaa kuppikokoa, mun oli silloin pakko ottaa ne :D
Rintsikoiden ympärysmitta on siis pienentynyt 5-10cm, kuppikoko ei niinkään ole muuttunut, eli joissain noissa pienissä se itse kuppikin oli liian pieni.
Sori tästä, en tiedä kuinka monia tää nyt sattuu kiinnostamaan, tissijutut :D, mutta ne nyt sattuvat liittymään tähän mun laihdutusprojektiin.

Ja laihdutuksesta puheen ollen, sain tällä viikolla taas ihmetellä hiilarihyökkäysten tehoa näin karpatessa. Viime perjantaina tuli baarissa vedettyä tavallista kokista, sunnuntaina karkkipussi, ja tiistaina sipsipussi ja karkkipussi, niin keskiviikkoaamuna vaaka näytti 2,1 kg vähemmän kuin perjantaiaamuna :D Keskiviikon lukemista tosin tultiin pikkusen ylöspäin, mutta kuitenkin kilon vähemmän kuin viime perjantaina. Noista mässypäivistä taitaakin ainakin mulle olla ehkä enemmän hyötyä kuin loputon tiukkistelu, ainakin tässä vaiheessa. Viikon päästä on taas kropan mittaus vuorossa. Vähän jännittää, kun tuntuu ettei olis kovin paljon senttejä lähtenyt. Millä mun kroppa uskois, että eniten läskiä pitää lähteä reisistä, koska mä haluun ne mun luumunväriset pillifarkut käyttöön? Luulisin, että ne olisi vyötäröltä suht sopivat, mutta ne ei mene vielä reisistä ylöspäin.

Chrissieltä ostamani itsetehdyt huulirasvat saapuivat tänään :) Kiitos!

Jaha, kai sitä pitää sitten tarttua kiltisti imurinvarteen... Yöh.

P.S. Tämä olikin samalla mun sadas (100) postaus täällä Bloggerin puolella. Yhtä sekava ja sekalainen kuin kaikki muutkin :D

5 kommenttia:

  1. Voi ei, kuulostaa tutulta tuo musiikkien järjestely... :D Itsellänihän on aivan sama pakkomielle, musiikkien pitää olla täydellisesti järjestettynä koneella! Ja sama pätee kaikkiin muihinkin tiedostoihin ja kuviin. Ja vitsit, kun ne välillä pääsee pieneen kaaokseen kun tulee yllättäen paljon uutta, niin se järjestely syö parhaillaan monta päivää. o__o Hullua :D

    Jaa että sinäkin karppaat. Olen monesti kanssa miettinyt, että siinä vois olla toimiva ruokavalio, mutta mä rakastan niin paljon leipomista että lähinnä kai siksi en ole edes kokeillut. Vaikka onhan tuttavat, jotka myös karppaavat, puhuneet että vehnäjauhot on helppo korvata jollain kookosjauholla vai mitä ihmettä olikaan, mutta oon aika epäileväinen että mitenhän se leipomuksiin vaikuttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, oot siis sielunsisar / kohtalotoveri tässäkin asiassa :D Mullahan kävi niin, että läppärin kovalevy hajosi, enkä ehtinyt saada musiikkeja turvaan, joten joudun kaikki musiikit hommaamaan takaisin tavalla tai toisella. Nyt oon menossa N-kirjaimessa vasta, ja tää tuntuu ihan loputtomalta suolta -.- Kun niitä biisejä tosiaan oli alunperin yli 10 000... Suunnilleen puolessavälissä oon.

      Kyl, me jätettiin peruna, pasta ja riisi, leipä ja sokeri tuossa viime vuoden keväällä. Sitten oli kesällä karppaustauko, kun töissä oli leipää ja pullaa tarjolla, mutta syksyllä alkoi uudelleen, lähinnä siksi kun kesällä oli niin kamala olo hiilareiden takia. Toi tauko oli ainakin mulle hyödyllinen, koska en mä vielä keväällä oikein tajunnut miten positiivisesti se vaikutti omaan vointiin. Nyt vuodenvaihteesta lähtien oon tietoisesti koittanut laskea hiilareita alemmas ja ihan oikeasti laihtua, tätä ennen se on ollut vähän sellasta tunnustelua :)

      Niin ja mä tykkään kanssa kovasti leipoa. Kyllähän karpatessa leipominen on vähän erilaista, ja rehellisesti sanottuna sitä ei ees jaksa tehdä kovin usein, koska se varsinainen ruoka täytyy yleensä tehdä alusta loppuun itse, mitään ei saa valmiina. Niin harvoin siinä jaksaa enää mitään leipoa... Mutta jotakin on kuitenkin tullut kokeiltua, lähinnä suolasia "leivonnaisia" sekä muffinsseja. Ihan hyviä on olleet, mutta kyllä mä silti enemmän tykkään niistä vehnäjauhohötöistä ;)

      Poista
  2. Oi, Erin <3 Teillä tulee olemaan ihana keikka tiedossa. Kivaa keikkaa huomenna! Kerro sitten keikasta kaikki oleellinen ja epäoleellinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen teen :D Ootan tosiaan kovasti keikkaa, viimeksi nähnyt Erinin soolona vuonna 2004 :/

      Poista
  3. Huiii nämä on täällä :DD Mutta siis ole hyvä ^^

    VastaaPoista