sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

kirppistelyjä

Mä en kovin usein harrasta kirppistelyjä siinä perinteisessä mielessä, että menisin kirpputoreille pyörimään ja hipelöimään kamaa, lähinnä sen takia että mua ahdistaa ne muut pyörivät ihmiset varsinkin lastenvaunujen tai ostoskärryjen kanssa, ja sitten sen takia, että mä tosi harvoin löydän kirppiksiltä mitään mun tyylistä, enkä varsinkaan vaatteissa ja kengissä mun kokoa. Tietysti sekin voi osaksi johtua siitä, että mulla ei hermot kestä sitä tuntien tonkimista, vaan usein tulee käytyä pöydät aika nopeasti läpi.

Eilen kuitenkin käytiin Maken kanssa Salon Aarresaarella ja Radiokirppiksellä, ja sain kulutettua tunnin verran kumpaankin puljuun, koska lähin liikkeelle sillä asenteella, että jokainen pöytä käydään paljon huolellisemmin läpi kuin normaalisti jaksan. Aarresaarella olis ollut yksi ihana musta vakosamettihame, mutta se olisi ollut mulle liian pieni. Palasin pöydän ääreen vielä toistamiseen hiplaamaan hametta, mutta päätin jättää sen kuitenkin sinne. Se oli niin pieni kuitenkin, etten voi olla varma tuunko koskaan laihtumaan niin paljon että mahtuisin siihen.
Nämä sieltä kuitenkin löytyi:

Glitterin pääkallokoru 2€
Trindin persikanvärinen kynsilakka 1€

Aarresaarelta sitten Radiokirppikselle, ja sieltä löytyikin yllättävän paljon ostettavaa. Vaatteita tai kenkiä ei kylläkään löytynyt, mutta muuta sitten niidenkin edestä.

Musta vakosamettilaukku 4,50€
 
Gina Tricotin vyötärövyö niiteillä 2,50€
Spin n' Shot -juomapeli 5€
Metal Mania Alias 12€
Hiussolki ja pari pinniä yht. 2€


Tämän seuraavan ostin muutama viikko sitten CityDealista / Grouponista. Tuo on Skin Chemistin sculpt & tone -seerumi, jonka pitäisi kiinteyttää ja silottaa kropan ongelma-alueita. Mulla ei ole hirveästi luottoa tommosiin hömpötyksiin, mutta koska tämän normaalihinta oli £135 ja Grouponin kupongilla se maksoi vaan vajaat 20€ + pk, niin melko hyvillä mielin sitä voi sitten kokeilla :P Hain tuon eilen postista, niin katotaan nyt sitten että onko siitä mihinkään.



Facebookin eri kirppikset on kanssa sellaisia paikkoja, mitä en yksinkertaisesti jaksa selata läpi juuri koskaan. Uutta tavaraa tulee jatkuvalla syötöllä ja hakutoimintokin toimii vain harvoin, kaikki vaatteet ovat mulle sata kertaa liian pieniä, eikä kenkien kanssa ole yhtään sen helpompaa. Eilen kuitenkin selailin niitä pidemmälti kuin oon ikinä ennen jaksanut, ja Goottikirppikseltä tulikin sitten bongattua itselle kaverin myymä niittipanta, sekä Black Phoenix Alchemy Labin pari tuoksuimppiä, Wanda ja Vice. Myös pari paitaa ostin.

Salon seudun FB-kirppikseltä löytyi sattumalta kaverin myymä musta mekko sekä läjä punaista lasitavaraa.
Lauantai oli siis varsinainen kirppistelypäivä, sillä iltapuhteeksi kävin vielä oman vaatehuoneen ylimmän hyllyn vaatteet läpi. Siellä oli sellaisia vaatteita, joita en ole käyttänyt moneen vuoteen. Osan totesin sopiviksi, mutta vain kotirötväilykäyttöön, ei ihmisten ilmoilla pidettäviksi. Muutama paita ja yhdet housut olivat ihan priimakunnossa ja ne laitan nyt käyttövaatteiden joukkoon. Vain muutama paita oli niin kulahtaneita että menivät suoraan roskiin. Mutta suurin osa oli lähes käyttämättömiä ja menivät myyntiin.
Tänään sitten taas tyhjensin osan korupussukoistani, ja laitoin koruja ja rastalisäkkeitä myyntiin.

Kaikki mun myynnissä olevat vaatteet ja tavarat tulevat mun kansioon Facebookin XL ROCK-kirppikselle. Tämä siitä syystä, että suurin osa on L-2XL -kokoisia vaatteita, enkä viitsi tuota krääsää laittaa erikseen Goottikirppikselle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti