maanantai 30. heinäkuuta 2012

uusi rotsi :)

Jee, postipoika toi mulle tänään ovelle asti sen Halensin tekonahkatakin :) Pikkuisen se koko oli nafti esim. käsivarsien kohdalta, eikä se laskeutunut nätisti ehkä ihan niin alas kuin sen kuuluisi, mutta ei mun silti ole järkeä vaihtaa sitä kokoa isompaan. Saan ton alle kuitenkin ihan hyvin neuleenkin. Olisi se tietysti voinut olla vähän pidempää mallia, mutta mä luulen, että mikään lanteille saakka tuleva nahkatakki ei olisi mulle sopiva, koska mun lanteet ja vyötärö on jotakuinkin ihan eri planeetoilta. Pitäisi melkein teettää sitten ihan kustomoitu takki :P Tämä kelpaa.


Takki: Halens
Toppi: 2nd hand
Farkut: eBay


Ajattelin mahdollisesti vähän tuunata tota takkia niiteillä. Hillitysti siis. Mutta saas nyt nähdä millasilla ja mistä kohtaa. Mä oon niin kamalan perfektionisti, että pelkään pilaavani takin kokonaan jos pari niittiä menee vaikka vinoon tai muuten vaan epäsymmetrisesti x)
Vanha tekonahkatakki (kokoa 50) on nyt myynnissä mun FB-kansiossa. Ostakaa pois!

7 kommenttia:

  1. Hyvännäköinen rotsi! Ja arghöö tuleepa ikävä punaisia hiuksia, kun katsoo sun kuvia :P
    Mä yritän just tuunata niiteillä yksiä mun kenkiä, eikä tuu oikein samanlaiset keskenään vaikka kuinka yritin lykkiä ne reiät samoihin kohtiin. Pitää kävellä nopeesti niin kukaan ei huomaa xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä kauhunsekaisin tuntein odotan sitä päivää kun tulee aika luopua tästä punaisesta tukasta. Oon yrittänyt mennä vähän luonnollisemman punaseen päin, mutta eihän siitä mitään tuu kun peilistä katsoo ihan vieras ihminen. Pakko aina kuitenkin läträtä noiden shokkipunaisten kanssa.

      Pitääkö tommoseen paksuun keinonahkaan ostaa niitä ruuvattavia niittejä, vai niitä mitkä voi vaan taittaa?

      Poista
    2. Mulla on semmonen Prymin rei'itin, millä tein pienet reiät siihen nahkaan ja sitten laitoin siitä läpi just niitä taitettavia niittejä ^^ Noista ruuvattavista mulla ei oo kokemusta.

      Poista
  2. mitä vikaa on epäsymmetrisyydessä!!!!??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joissain se on erittäin jees, joissain on pakko olla symmetristä, koska mä olen hankala :P Ajatellaan vaikka niittirivistöä, siis yksi rivi, ja sitten kaksi niittiä on paljon lähempänä toisiaan kuin kaikki muut. Kuinka ärsyttävää!

      Poista
  3. nii no joo... laittelin hanskoihin kerran niittejä niin laitoin ne heti vähän sekasin justiinsa siksi kun olis ollu aika vaikeeta saada ne just hyvin :)

    VastaaPoista