perjantai 12. lokakuuta 2012

eka työviikko

Hoaaaah! Enpä oo tällä viikolla ehtinytkään tehdä mitään muuta kuin töitä. Työ kun on kaikenlisäksi vuorotyötä, niin siihen on ollut pieni totutteleminen, että töissä ollaan vähän miten sattuu :D Esim. jos töitä on klo 11-19, niin ei siinä päivän aikana oikein muuta ehdi tekemäänkään. Aamu mulla menee tuolloin helposti pelkkään jumittamiseen, ja illalla samaten, koska jalat on olleet työpäivän jälkeen tosi hellinä.

Töissä oon nyt ensimmäisellä viikolla saanut järkkäillä myymälää, sekä opetella myyntikimppujen tekemistä, ja oon päivän aikana saanut aikaiseksi semmoiset pari kimppua. Mulla menee siinä vielä paljon aikaa, kun pitää tarkistella muotoa ja asettelua ym. Tänään oon menossa vasta iltapäivällä töihin tekemään lyhyen iltavuoron. Oisin saanut tänään pitää vapaapäivän, sillä mun työpaikkaohjaaja, jonka vuorojen mukaan mennään, ei ole töissä, mutta johan tuossa lomailtiin se yksi viikko, niin mitä sitä nyt ylimääräisiä vapiksia pitämään heti.



Ai niin, kyllähän mä sitten pykäsin pystyyn sen toisenkin blogin, mitä pidän oppimispäiväkirjana. Pähkäilin blogin julkisuuden kanssa tovin, mutta päätin kuitenkin pitää sen avoinna kaikille, mutta syynätä sitten vähän tarkemmin mitä sinne voin kirjoittaa, jotta ammattisalaisuudet sun muut säilyvät :) Oppimispäiväkirja on kuitenkin pääsääntöisesti vain itseäni varten, auttamassa opinnoissa kehittymistä ja etenemistä. Koitan päivittää blogia aina joka viikon lopussa, ja mahduttaa koko viikon asiat yhteen postaukseen.

Noiden lisäksi tällä viikolla on postista tullut kamaa, mm. loput mun Halloween-asusta, sekä Maken Halloween-asu, sekä toinen kangas kissojen hyllyä varten. Jaksoin keskiviikkoillalla vielä raahautua tuohon vajaan 100m päähän Kahvimestaan hakemaan lipun Turmion Kätilöiden lauantaiselle keikalle :D Eli tosi huimaa tekemisen paljoutta havaittavissa.

Toivottavasti viikonlopun aikana saisin valmiiksi tuon kissojen hyllykön. Ärsyttävää kun sitä saa tehtyä vain vähän kerrallaan kun materiaali loppuu kesken tai niitit ovat väärän kokoisia jne jne... Eli siis tänäänkin täytyy käydä etsimässä oikeankokoisia niittejä/sinkilöitä tuohon niittipyssyyn, kun edelliset olikin liian paksuja.

Vielä seuraavat kaksi viikkoa luvassa on töitätöitätöitä, sitten on yksi kouluviikko, Halloween-bileet ja niiden valmistelemista, ja sen jälkeen pidän mun syysloman, jonka aikana olisi vielä luvassa The 69 Eyesin keikka ja mun synttärit (joita tosin tuskin sen kummemmin vietän).
Viikonloppuna vielä tod. näk. jonkinlaista raporttia siitä Kätilöiden keikasta, sekä mahdollisesti se kissahyllykköpostaus :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti