keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

15 päivän haaste: päivä 4

"Haasteen tarkoituksena on antaa lukijoiden seurata sinun elämääsi viidentoista päivän ajalta. Sinun tulee ottaa päivittäin kuva seuraavista aiheista:
AAMU - NAAMA - HIUKSET - RUOKA - TÄRKEINTÄ - PÄIVÄ - ILTA - PÄIVÄN KUVA.
+ Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset."

Eipä taida tänne haasteen sekaan paljon muita postauksia mahtua :D Ei sillä, että mulla mitään tärkeää postattavaa olisikaan. Jatketaan!

Aamu - Tältä aamulta unohdin ottaa kuvan, mutta siinä ei kyllä ollut mitään erikoista. Herätys, jumitus, kahvi, aamupuuro, töihin.


Päivä - Tänään paisteli jopa aurinko, juuri kun ehdin valittaa kurakeleistä :) Olikin tänään töissä tosi keväinen fiilis kun kimppuja väkertelin. Olin yksin kaupalla oikeastaan koko päivän, nyt siihen on jo ihan tottunut. Iskäkin kävi mua moikkaamassa. Kiva päivä, ja kimppujakin meni kaupaksi :)



Naama & hiukset - Perusmeininkiä taas. Vasemmalla naamakuva työpaikalta, ja oikealla jo illalla kotoa. Siinä välissä ehdin ostamaan itelleni uuden paidan :) Se maksoi Tarjoustalossa vaan kympin, Madonnan mallistoa, ja siinä lukee "Here comes the bat one", whatever that means :D Tykästyin tuohon akvarellityyliseen printtiin, missä oli vieläpä ihanat värit :)
Tässä haasteessa olis kyllä kannattanut ehkä ennemmin olla Päivän asu -kuva, kuin joka päivälle naama ja hiukset... mun pärstä on ainakin joka päivä ihan samannäköinen, vaatteita tulee vaihdettua useemmin :P




Ruoka - Oon syönyt tänään tosi vähän, kun huitelin suoraan töistä kauppoja kiertelemään. Töissä söin samaa hampurilais-salaatti -settiä kuin eilen kotona, ja nyt illalla oon ollut niin väsynyt, etten oo jaksannut mitään fiksua syödä. Vetäisin tuossa ruisleivän ja jokailtaiset rahkasmoothiet.
Kaunista jälleen, eikö. Ruisleipäkin maistuu paremmalta kun käyttää mikrossa :P



Ilta - Kävin mm. Kodin Terrassa, ja satuin pihalle juuri kun taivas oli ihan pinkki :) Niimpal nättii!



Tärkeintä - Kuulostaa varmaan tooooosi tylsältä, mutta tän päivän tärkein hetki oli, kun pääsin ostamaan spray-maaleja näyttötyötä varten! Oon oottanut tätä päivää, kun rahaa tulee tilille, että pääsee ostamaan maaleja :D Huomenna voi sitten alottaa maalailun, ja siinä sitä aikaa sitten meneekin... En kylläkään ostanut maalejani tuolta Terrasta, koskapa Honkkarista sai halvemmalla.
Niin ja samalla reissulla ostin meille kotiin kaikennäkösiä lamppuja palaneiden tilalle. Sekin on tärkeää, koska meillä on ollut aika pimiää viime aikoina :D



Päivän kuva - Tää valikoitui ihan tämänpäiväisen yleisen hyvän ja keväisen fiiliksen vuoksi :) Siinä on kevätpörriäinen!


2 kommenttia:

  1. Mä kyllä tykkään noista sun hiuksista ♥ Ja sitten oot aina ihan hirmu söpö, joka päivä. Miten sä jaksat :DD Hyvä kun mä edes saan omat hiukset harjattua, sekin on jo saavutus :DD

    Mitäs sä nyt alat tuunailemaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ihan reallyoikeasti, en laittais itteeni yhtään mitenkään ellei nyt olis työviikot meneillään :P Ja kun on asiakaspalvelusta kyse, niin ei voi ihan suoraan sängystä mennä :D Mutta just viime viikolla oli talviloma, mahdoinkohan meikata vähän ehkä kahtena päivänä, muuten olin ihan ojasta revityn näkönen koko viikon x)

      Mun täytyy maalata tommosia käppyräisiä oksia näyttötyötä varten... Vaatii ihan helkutisti maalia, kun sitä menee niin paljon hukkaan (mutta pensselillä ei tulis yhtä siistiä jälkeä).

      Poista